klik lahhh Nuff saya

Thursday, February 17

[CERITA] Apabila Suke Naik dan MALAS nak Turon, Inilah Jadinya......

Saper pernah naik gunung, angkat tangan....hah! kamu!
Kamu lah saper lagi.....
cer citer cer citer, aper pengalaman kamu naik gunung

"bulan lepas cikgu, saya naik gunung pulai
saya ikot program kemas2 gunung pulai,
walaupun penat, tapi best, ramai geng UTM yang ader
kalau ader jumpe blogger gak kan best"

Ok,bagus2,menarik
ok saper lagi nak cer citer nie?
hah!!! kamu plak!!!!
dah jangan nak wat2 pandang laptop tue plak,
citer cepat pengalaman naik gunung kamu.

~Alkisah_tersebutlah kisah
perdekar mustar:"kamu kerja apa ajis"
Ajis: "ohhhh, kerja saya merbahaya pakcik"
pendekar mustar: "kerja apa yang merbahaya tue"
A: "tidur"
PM: "haiiisshhh, kamu nie, tidur mana ada murbahaya"
A: "hahhh, itu pakcik x taw pakcik, tidur saya silap golek boleh mati"
PM: "MATI, cer citer cer citer"
A: "begini pakcik, saya mendaki gunung, gunung yang saya daki tinggi pakcik"
PM: "gunung apa yang tinggi tue"
A: "gunung tinggi lahhh pakcik, kacau aja pakcik nie"
PM: "lepas tu??"
A: "akibat daki tinggi sangat, bila penat, saya malas nak turun, masa daki tue jugaklah saya tidur pakcik, sebab tue lahh tidur saya bahaya pakcik"
PM: "eeeeuuuhh3x, budak2 nie, ada2 aja lahhhh"
A: "pakcik x percaya, saya tunjukkan gambarnya"












5 comments:

  1. perghh gayat gila..kalau aku tobat tanak tido kat situ

    - Fitrihadi.com -

    ReplyDelete
  2. mak oiiii tatottt nye nak daki gunung ! muahaha mahu terpengsan kat situ

    ReplyDelete
  3. nk turun,gelungsur lah..ehehe..

    jon join gathering blogger utm..

    http://dirahpunyerblog.blogspot.com/2011/03/gathering-bloggers-utm.html

    ReplyDelete
  4. bole wt cmtu..gayat ooo, nak dapat nama ke nak mati cepat nih!!!

    @ [pakcikLie]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...