klik lahhh Nuff saya

Wednesday, February 2

SEGMEN 1MALAYSA - SELAMAT TAHUN BARU CINA


Dulu mase sek rendah, lepas jerw dari sekolah
menjadi rutin harian aku,abang serta jiran sebelah rumah
untuk menunggu ayahku dari sekolah ayahku
kami pulang umah samer2

biasanya ayah lambat, sebab sekolah ayah jauh gak dari sekolah kami
ayah penolong kanan

biasanya kami tunggu ayah kat maner
"kat umah family chinese"
huhu, selalu lah gak berborak ngan anak famili tue

kalau korang sumer ingat, dlu ader kad dragon ball yang femes
menjadi rebutan ramai
so,famili nie ader budak kecik
nak dijadikan citer satu hari
budak kecik nie amek kad dragon ball banyak giler
buang satu2 kad depan pintu
aku ngan member tengok kad bukan main cantik daaaa
laju jerw amik...

last2 kat tangan aku rase ader lahh dlam 50 kad tue
sumer collection yang aku xder plak tue
bile ayah sampai jerw
aku perasan yang mak budak cina tue duk depan pintu
last,aku pulang balik sumer kad tue kat mak die
yelah,dah lahhh menumpang tunggu ayah kat umah die
nak amek plak kad anak die
oooo,x baik tue, x elok diamalkan


Jika Mamat chinese tue baca nie yang aku rase x mungkin
-thanks kasi tumpang umah n kasi tengok collection ko sumer
aku pown ader simpan g sampai skung,hahahaha

i miss my dad

9 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...