klik lahhh Nuff saya

Wednesday, February 9

[HANGAT] Pelakon Terbaek Malaysia


Pelakon di Malaysia nie ramai kan
Yang bagus pown ramai gak
yang x bagus pown lagi ramai
xpe, bukan nak kutuk, tapi nak para pelakon meningkatkan mutu lakonan.


so kat sini aku nak memperkenalkan seorang pelakon
pelakon yang aku rase terbaik giler kat malaysia nie
rosyam nor ker, saper2 ker bleh kalah lahhh ngan die nie

korang mesti engat nie pelakon bodo2 jer kan
salah tue, die nie memang hebat giler
sekarang aku memperkenalkan pelakon nie

pada usia yang sangat muda, dah bagus dah
aku x rase rosyam nor pada umo die nie bagus,haha
giler power budak nie yang bernama

"Alfi"


dalam cerita geng bas sekolah


budak nie punyer cakap
aku boleh kasi thumb up arrr kat die nie, bagus giler
aku pown x macam nie kecik2 dulu.
huhuhu

aper2 pown aku ucapkan success pader seluruh geng bas sekolah
yang berjaya mencipta cerita best camnie
walaupun alfie watak antagonis, yang jahat
iaitu ketua kumpulan ABCD, namun tidak dilupakan
watak yang memegang ahli geng bas sekolah itu sendiri





Muhammad Izz Irfan (Fendi), Alya Sabrina (Nora), Wong Denyse (Emily), Hariharan a/l Shanmuganathan (Vijay), Amir Johar (Hafiz) dan Asrul Zaidi (Abang Reza).

semoga mereka success selalu





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...