klik lahhh Nuff saya

Wednesday, January 12

Game Air Kencing Yang Mendapat Sambutan

berhubung dengan game terbaru di tokyo
yang maner menjadikan air kencing umpana joystick
haha, maksudnyer mendalam agaknyer
game tersebut telah diletakkan di 5 stesen tren di Tokyo
menurut kosmo, game nie mempunyai sensor di bawah mangkuk
yang mana dapat mengukur kelajuan dan kepanasan air kencing lelaki
dan kat sini aku nak tambah lagi
game nie gak dapat menentukan isipadu air yang ditembak
tapi aku x sure lahh ader record atau x kan
tapi aku rasa x lama lagi, perempuan pown nak gak game nie kat toilet dorang
haha, tengok lahh pic dibawah k

game ini adalah dari SEGA
untuk melihat bagaimana ianya berfungsi
tengok video yang aku dah search kan untuk pembaca yang hensem dan lawa



jika anda suke dengan post ini, sila lah like k, thanks

3 comments:

  1. eh jgn le jd bangang nak main air kencing plak manusia yg x mahu berfkir,sape yg like pun bangang...
    ini smua helah kafirrun nk suruh org kencing berdiri,lps tu sluar terkena najis,itu yg mendalam sebenarnya maksud game phm!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...