klik lahhh Nuff saya

Friday, December 10

MENCARI JODOH BUAT MAT GEBU

satu lagi segmen ditaja oleh

"ko nak yang macam maner lagi" kataku kepada dia yang merupakan seorang kenalan yang ramai peminat di luar sana bernama mat gebu.

"aku nak yang faham jiwa aku lahhh naim",balasnya kepadaku.

bermulalah perbualan kami berdua di kedai ayam golek berhadapan dengan rumahku.

NO(naimorange)
MG(mat gebu)
*******
NO: ko nie, memilih sangat, sebab tue lahh.
MG: eh, xlah, maner ader. bukan aper naim, kite nak pilih yang akan hidup ngan kite kan, so kene arrr pilih betol2 sket.
NO:ape kata, aku cadangkan ko wat contest, cari calon ko, maner tahu, mengena,dapat lahh ko jumpe si dia nanti gebu.
MG: ish ko nie, bende-bende macam nie maner boleh dibawak bertanding, ko engat cam citer pisau cukur tue kerw,ader pertandingan saper nak kawin jutawan tue.

NO: lorggh, jangan marah bang oii, gurau jelar. camnie-camnie, ape kata ko kuar ngan kawan2 aku kerw.

MG: bile?

NO: malam nie, kami nak tengok wayang,boleh?

MG:yelah2

malam tersebut, MG telah pergi mengambilku di rumah, sempat die makan malam sekali di rumahku.

AIN: awak memang gebu arrr.

MG: eh, maner ader, jangan arrr cakap macam tue

AIN: hehe, betol lahhh, mula-mula nampak awak tadi, saya engatkan artis tadi.

MG: hehehe

bermulalah perbualan mereka sehingga lewat malam, dan semasa MG menghantarku pulang

NO: macam maner bro, ok kerw sumer kawan-kawan aku tadi?

MG: ok jerw sumer, nasib baik ko ajak aku kuar malam nie.

NO: hah, baru ko tahu, nie ko duk terperap jerw dalam rumah, macam maner nak jumpe si dia.

MG: aku rase aku dah jatuh hati arrr pada die, baik jerw die layan aku tadi.

NO: hah, nie x laen x bukan dah jatuh hati kat Ain arrr nie, nie ok arrr bro, go on arrr.

MG: uiisshhh bukan minah x cukup kain tue lah.

NO: abis tue saper?

MG: mase makan kat umah ko tadi, nenek kau........

NO pengsan x terkata

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...