klik lahhh Nuff saya

Wednesday, December 8

"MASYUK" LAWAK (20 awek Christiano Ronaldo)


Apa yang ader pada Ronaldo nie, just tampan,harta berlimpah limpah dari tabung, awek masyuk yang banyak nak dekat die. tapi kite sedar sebagai ader status atlet dunia aka midfielder Real Madrid,die memang akan dapat banyak awek. Layan jelar Ronaldo oiiiii.

mase nafsu tengah membuak buak di waktu muda adalah salah satu faktor Ronaldo maen sebat jerw awek2 yang dekat ngan die, ader awek yang nak popular jerw. Yelah, ramai kenal Ronaldo dalam dunia nie kan. kalau 'cik bedah' couple ngan die, mesti kejap jer 'cik bedah' terkenal kan.

tapi tidak dapat gak kte nak cakap sumer girl camtue kan, cinta itu buta, cehh buta arrr sangat, ngan karisma yang ronaldo ader, maybe ader gak girl yang tulus suke die kowt.

OK, sekarang kite go through awek2 die yang mula dari mahasiswa, nurse, pemain tenis, artis opera, supermodel sampai arrr selebriti hollywood saner.

1. Gemma Atkinson
Gemma mungkin wanita yang paling tulus suke si CR7 nie mungkin sebab keduanya cukup lama bersama. tapi dah kate laki tue laki gak, haha kerana CR7 mengkhianati atau ngan kate laen curang si artis asal ini dengan beberapa wanita pekerja seks.

2. Luana Belletti
Luana adalah adik kepada bekas pemain Chelsea, Juliano Belletti. Ronaldo suke n couple ngan Luana nie mase die still ngan Manchester United, tahun 2009. Awalnya hubungan mereka diam2 jerw, x publish kat media pown tapi dah sumer wartawan x macam hebat plak kan, so, keduanya tertangkap kamera beberapa hari lepas MU kalah dengan Barcelona pada final Liga Champions.


3. Maria Sharapova

Siapa yang tak kenal Maria Sharapova. awek tinggi ini kan pemain nomor Rusia. aku pasti gak ramai tengok kaki die yang panjang ble die main tenis, haha. Ronaldo tangkap cintan ngan Sharapova nie pada 2008 ketika awek tinggi cantik 23 tahun tersebut memenangi tournament Australian Open.

4. Kim Kardashian
Enam bulan lalu, Ronaldo dan Kardashian telah ditangkap basah oleh JAIM,HAHAHA...xder arrr, just ditangkap media-media Spanyol mase berciuman di Madrid. Kardashian yang mengunjungi Madrid selama tiga hari menghabiskan hari-harinya ditemani CR7.

5. Paris Hilton
Paris dan Ronaldo bertemu di sebuah klub malam di Los Angeles pada 2009. Keduanya terlibat percumbuan hebat yang diabadikan media-media dalam sebuah foto. Dalam pertemuannya itu, CR7 total mengeluarkan duit sebesar 15.000 poundsterling memesan minuman dan berpesta semalam suntuk.



6. Letizia Filippi

Filippi merupakan model Italia yang paling lame kowt cintan-cinton ngan Ronaldo. Filippi pernah mengatakan kepada CR7 bahawa jika dia mampu memenangi gelar Pemain Terbaik Dunia, maka Filippi akan mengajak Ronaldo menyewa pesawat dan pergi jauh ke suatu tempat terpencil. Di sana mereka melakukan hubungan intim dua sampai tiga jam non-stop.kahkahkah

7. Raffaella Fico
Fico merupakan model Spanyol yang cukup lama gak cinta dengan Ronaldo. Sebelum berhubungan dengan CR7, Fico pernah cakap yang bahawa ia pernah menjual keperawanannya kepada orang asing sebesar 1,5 juta dollar AS.

8. Gabriela Endringer
Endringer cinta ngan Ronaldo tahun lalu.tapi cam bese, mereka putus, Endringer mengungkapkan bahwa selama sebulan, Ronaldo menginap di rumahnya. Mereka berdua hanya dua kali meninggalkan bilik tidur.maksudnye ape???????

9. Karina Ferro

Ronaldo dan Ferro bercinta pada 2002-2005. Dalam jangka tahun tersebut, Ronaldo juga bercinta dengan beberapa wanita lain. Namun, hal ini tak menjadi masalah bagi Ferro.

10. Nereida Gallardo
Gallardo hanyalah seorang nurse part-time. Dia tak terkenal sama sekali sebelum bertemu Ronaldo. Keduanya bercinta pada 2008. Begitu Ronaldo memutuskan wanita ini melalui SMS, nama Gallardo tak pernah terangkat lagi di media.


11. Isabel Figueir
Figueir suke si Ronaldo pada 2005. Hubungan mereka kandas dan terputus talinye dan kini Figueir telah menikah dengan gelandang Benfica, Cesar Peixoto.

12. Diana Chavez
Diana Chavez merupakan artis yang pernah berlakon dalam beberapa episode CSI: Miami. Ronaldo mengencani wanita berambut perang ini pada 2006.

13. Nuria Bermudez
Nuria sebenarnya bukanlah model seperti awek2 Ronaldo yang sbelom nyer. Ia hanyalah seorang agen player bola profesional, dan tah ayat aper tah gune sampai Ronaldo tetap jatuh hati padanya dan keduanya bercinta 4 tahun lalu.

14. Niki Ghazian
Ghazian adalah model yang merangkap mahasiswa jurusan hukum. Ronaldo mencintai wanita ini pada tahun 2008.

15. Karina Bacchi
Karina merupakan artis opera dari Italia. Ia bercinta dengan Ronaldo pada 2007.

16. Daniele Aguiar
Aguiar merupakan supermodel asal Brasil. Ronaldo cinta-cinta nie pada 2005.

17. Luciana Abreu
Abreu merupakan penyanyi, pelakon, dan pengacara TV. dorang bercinta mase tiga tahun lalu.

18. Marina Rodriguez
Rodriguez merupakan Miss Portugal 2004. ok lah kan, sebab dua2 berasal dari negara yang sama. Sayang, hubungan keduanya hanya bertahan seumur jagung.

19. Imogen Thomas
Thomas merupakan bekas Miss Wales. Ia mencintai Ronaldo pada 2008.

20. Bipasha Basu

Basu merupakan artis Bollywood. Ia mencintai Ronaldo, tiga tahun lalu.

[BLEH CAYE TAK]

2 comments:

  1. Dengan awek seramai ni, Tiger Wood pun jeles.. haha Konfius aku nape ada lagi yang kata dia ni gay.. haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...