klik lahhh Nuff saya

Friday, December 10

ERA fm bagi aku, aku bagi korang gak...win-win

saper penyampai era yang kamu sumer kenal
pak kanil,
sinar
habif
repa
onn
dan ramai agi arrr dorang
mereka dah bagi aku kuasa ari tue
mungkin ramai gak yang xtaw yang aku dapat keistimewaan dari era
yup, dorang memang memainkan lagu era yang terbaik

So, click gambar kat bawah erk nanti
kuasa yang diberi kepada aku adalah
kuasa memilih untuk memasuk dan mengeluarkan lagu
hahaha, ini sumer objective dalam sesebuah organisasi nie
macam aku blaja ISO 9001/2008 dahulu
memenuhi permintaan dan kepuasaan customer adalah satu tujuan utama
ini yang era nak dapatkan, kepuasan kita sebagai pendengar.
so, rajin2 jari erk mengundi lagu-lagu yang ader erk.
edisi khas untuk BL
cik kuntum
noridayumz
nurulainaadnan
that so mine

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...