klik lahhh Nuff saya

Saturday, December 4

Blog Oh Blog !!


Untuk pertama kalinya aku menyertai otainyer event
event ini ditaja khas jauh dari negeri dibawah naungan Ben Ashaari.
soalan yang diajukan adalah akan dipaparkan sebentar sahaja lagi.
pagi tadi baru jer abes jawab paper power system, tapi jawab soklan nie lagi beronok ronok. haha
thanks abe ben.

adakah anda bersedia.

naimorange, kte ke soalan yang pertama.....

(1)Berapakah usia anda berblog?
jika diikutkan kepada profile blogger, saya menjadi blogger December 2008, dengan erti kata laen, "kenapa saya jadi blogger" sebab die bessssstttt....

(2)Siapakah yang mempengaruhi anda membuat blog?
segan untuk saya katakan bahawa sya membuat pilihan membuat blog adalah mengikut nafsu serakah saya. ish3, merepek daaaa... senang jerw, kat sini saya nak ucapkan kat beberapa orang yang dah berjaya pengaruh saya tanpa anda sedari i guess. bakrihisyam, aizulmarcello, anyss syahira dan yang terakhir sekali xuera susahnakeja dan cik zati. huhuhu, tahniah pada mereka.

(3)Perkara pertama yang timbul dalam kepala bila mendengar perkataan blog
~gambar cantek2.macam dlm muvie sumer gambar2. dan satu g yang saya terfikir "Tun Dr Mahathir", entah naper slalu engat die ble dgr blog.hah!! satu lagi, saya terengat awek cool blog.

(4)Mereka yang menjadi sumber inspirasi anda dalam dunia blog ..
upsss,macam dah mention trus jer kat jawapan kat atas saner, tapi untuk sumber inspirasi sbenarnyer yang macam nom 3 tue lahhh, walaupun die dah xder kuasa, tapi pendapat die masih orang nak dengar, so melalui blog, beliau dapat menyampaikan segala pendapat beliau.

(5)Bagaimana anda nak terangkan mengenai blog pada rakan anda yang buta IT
dialog bersama si rakan, "umpama ko masuk dlm komputer tue, ko g kat saper2 yang tgk bukak komputer tue, ko bg taw die ape2 lahh yang ko taw".

(6)Dalam 100 patah perkataan , Apakah blog mampu mempengaruhi kehidupan seharian anda ?
blog mampu untuk mempengaruhi kehidupan harian, hanya dengan membaca blog berinfomasi, celik ilmu satu kelebihan bagi yang tidak membaca. namun begitu, ini bukan kate mudah untuk tidak menggunakan kelebihan yang ader sebaek mungkin. jadi, hidup blog n cool blog gak.


tahniah,anda telah menamatkan soalan2 yang diberi oleh ben, untuk itu kita akhiri rancangan ini dengan serangkap pantun.
"dua tiga kerbau menari"
"mana nak sama si rambut cendawan"
"terima kasih ucapan diberi"
"kepada ben ashaari kasi link kawan" thanks

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...