klik lahhh Nuff saya

Friday, July 9

Kembali Dengan Senyuman

hye dunia maya & fantasi yang penuh ngan kata-kata & gambar-gambar cantik n x....haha, "dunia blogger"... dah hampir satu century ker aku tinggalkan bendahala blog nie.. pas abes jerw latihan industri aku mggu lepas, aku ader seminggu jerw nak rush for my report kan...thanks n special credit kat asrul bg aku tumpang umah die kat shah alam, n aku berhempas pulas wat report yg x brape nak bagus sgt tue kan...dah anta dah kat majikan aku yang maner ex utm gak dulu... cerewet gak aku rse coordinator tue, seb baek supervisor aku sempoi ex uitm student dlu.... settle report...


batch aku nyer praktikal 10 utm, 2 utem n 1 upm

tinggal 3 ari jelar kan kat umah nie,so ape nak wat????? Then tercetus larrr nak tulis blog nie pas lame giler nak mampus x tulis, rse janggal dah... hehe.. aku bukan yg suke penulisan k... aku ske lari,panjat n lompat2 jerw. =)

Rempit balik UTM ahad nie, sure pasni susah g aku nak tulis mende dlm blog nie, tapi dah sampai seru tulis gak t kan....

Special thanks pada sumer kenalan2 baru drpd tmpt praktikal tue kan, bertambah tambh g member dlm facebook nie kan

first time utk sumer semester aku akhirnyer akan duk bilik single, aku pasti giler sbb x der org nak bercakap... melarikan diri dari bilik ke bilik larrr pasni nmpknyer... nomad bak kate cik anis... haha....paper pown, marilah hadapi 2 sem g sbelom menamatkan zaman paling seronok dlm kehidupan sblm menempuhi zaman tekanan (zaman koje)

*lastly nak harap kehidupan warna-warni pasni


=) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)


2 comments:

  1. akhirnya! update jugak blog ye naim! hehe..
    tak suka penulisan pun, i always waiting for your entry jugak my fren..:)

    gud luck next sem! jom nomad same2! ;))

    ReplyDelete
  2. ansi my bestfren tapi jarang giler kami dpt cntct n jumpe....huhu....anis terbaek

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...