klik lahhh Nuff saya

Wednesday, March 17

maen perasaan

Ape jadi ble kte maen perasaan sendiri?

huh, sejak dua menjak nie, diri malas bangat nie... tahap gaban die punyer malas... tapi pas berkenalan ngan dak2 fab tue, smngt dtg balik, tgk dorang blaja siang malam, takot aku tgk... nie yg dtg smngt nie... huhu... aku nak brubah.... hari mggu yg lepas aku x nak ulangi lagi.... gilerko nak maenkan perasaan sendri... saket dada aku spnjang ahad lalu... aku amek keputusan... buang jer die dr ym list.. abis citer... uhu.. kini agak lega kan... watpe larr nak buang mse benda2 yg x berpaedah tue kan.... kwn2 sumer... aku rindu korang... aku nak blik umah wat barbeque kat pantai t, support aku k....aku naim yg baru mengekakalkan akhlak baek yg lame mereport masuk ke dunia. =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...