klik lahhh Nuff saya

Friday, July 10

SEKIAN LAMA, KURASAKAN.....

entry tue lagu sbenar nyer...
saper hebat leh larr ajak aku g karok...
aku on jerw....hehe
setelah sekian lama x tgk aku nyer blog nie...
asyik tgk blog owang laen jerw...
bz dowh, cuti pon bz....
tebang pokok, tambak tanah,gali lubang,pasang pelamin, khemah, kemas stor, petik rambutan, kopek kelape, bakar sampah, cari baju, cari pasal, sumer pon aku dah buat mase cuti tue demi memastikan majlis kawin my beloved sister hari sabtu 4 julai 2009 berjalan dengan lancar...

Syukur Alhamdulillah sumernyer OK

terima kasih kawan2 aku yang sudi datang memeriahkan majlis..
member pertama dtg, kasi taw sket, orgnyer siddeq hakim....
tq2...dan di ikuti dg rakan2 yg laen.....

abbas pon ader dtg dr batu pahat, thankz bro...
ko mmg x hot, tp cool...

gmbr2 kawin lom dpt agi, nanti dah dpt aku upload erk....

esok x der klas, tp pas smbhyg jumaat kang engat nak blik umah ekot my cousin blik amek anak die kat melaka...lg pown aku nak jemput laptop aku kat umah..
aku kene tgglkan die pasal ari tue x sempat nak bwk byk brg sgt pasal nek bas jerw... saya suke naek bas...

huhu...minggu pertama kat utm, membuka mata dgn subjek yg mencabar giler....
hopefully dapat 'tangkap' aper yg d ajar, walaupon ader lecturer duduk jerw spanjang klas...
tp x per, blaja tetap blaja....

nie liwau pon dah tido nie, haidir jer nga men dota agaknyer... aku pon nak kuar dr bilik mika berdua....cian rumate aku sowang2 kat bwh..babai

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...