klik lahhh Nuff saya

Sunday, May 3

PUAS HATI + X PUAS ATIE

dah dekat dua minggu aku tinggalkan internet, dan mula berbaek semula ngan kwn baek aku namer cik buku nie....huhu..

lamernyer exam nie.... rse nak termuntah pon ader...



yg paling wat aku nyer mata nak tercabut tgk soalan aper lagi... subjek teori medan elektrik arrr...
berasap aku dalam hall pekse tue....seb baek kesensaraan dah tamat....tolong larrr jgn repeat subjek tue, aku dah x sanggup


pada tarikh 2 mei, abes akhirnyer exam.....yahuuuuuu...

puas ati aku.....hehe....rase tenang jerw kan...kan2....rse lega giler... cam lega bru kuar dari tandas....hah...


aper lagi yg aku pikir lg pas abes pekse slain melaka bumi terchentaku....hehe...
aku nak blik umah cpat2.....

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...