klik lahhh Nuff saya

Tuesday, January 13

my 1st week of study

untuk minggu pertamak nie.....bese arr kan sumer klas cam segan2 jer nak ader kan....ader yg ader, ader plak kelas yg x nmpk batang idong lecturer....cam bese sementara tggu lecturer yg aku harap bg aku A d akhir sem t x kunjung tiba....haha...pa lg.....sesi kebosanan pon bermulalarrr kan....haha...pic time babe....
tapi satu gmbr jer yg leh tunjuk...laen sumer mood dah tukarr sumer....pic yg x sesuai d lihat...haha...tapi pape pon, best gak dapat lepak 1st week nie....yer arrr...x kan awal2 minggu dah nak blaja kan....

ble malam menjelang tiba...kebosanan lagi menghantui diri....hamekkk kauuu....bosan giler... lalu ku berkata pada abbas "bas, jom g tebrau, walau duet x masuk lagi..jom kiter g gak " haha lalu g gak kami sumer ker saner...huhu....
pas tgk gmbr nie.aku rase cam bukan aku....tidak.....haha.....kat saner kwn2 aku yg shopping giler...siott jer..kater nak jalan jer....last2 diorang borong aku tgk jer....nga sengkek larrr.....
x dapat nak bersama membeli belahan.....kwn aku siap usha promoter smpi dapat nom lg.... aku dok luar jer time tue makan angin......hah...ble klas nak start nie......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...